Hoppa till innehåll

Farma Guld


Rekommendera inlägg

AH affärer tjänar man bäst på. Jag lägger ut cirka 400g och får mail dagen efter med totalt 1000g ungefär. Många av de bra affärerna kräver Blacksmithing och Enchanting iofs. Exempel, köp billiga mats för Eternal Belt Bucket, gör såna och sälj Buckets för normalt pris, man tjänar på det.

 

Jag har cirka 16k guld kvar nu, som jag tjänat ganska snabbt ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur mkt crit och hitrating har du? Linka armory.

 

Naxx tar 1-3 h per wing.

 

Tycker för det första inte att du ska köpa BoEs om du inte har mycket pengar, mycket bättre med heroics och sen raids. Men om du nu vill göra det så kan du göra WG dailies varje dag eller lvla upp mining/skinning samtidigt som du gör quests i det området.

Det är f*n pre raiding bästa vapenet. Sedan är den bra sålänge man gearar up sig.

 

 

OnT, skaffa matsen själv. Köp dom inte, alla mats är Titansteel, saronite och Frozen Orb (som droppas från HCs)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur mkt crit och hitrating har du? Linka armory.

 

Naxx tar 1-3 h per wing.

 

Tycker för det första inte att du ska köpa BoEs om du inte har mycket pengar, mycket bättre med heroics och sen raids. Men om du nu vill göra det så kan du göra WG dailies varje dag eller lvla upp mining/skinning samtidigt som du gör quests i det området.

Det är f*n pre raiding bästa vapenet. Sedan är den bra sålänge man gearar up sig.

 

 

OnT, skaffa matsen själv. Köp dom inte, alla mats är Titansteel, saronite och Frozen Orb (som droppas från HCs)

 

1 wing tar tre timmar? Snarare alla wings på 3 timmar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

20 timmar? Du skojar? o_O Inte i sträck va? :P

 

Iallafall, jag hade bara herbalism så jag drog runt i min egna påkommna route i Sholazar Basin, efter 3/2 dagar av några timmars farmande hade jag råd med epic flying, så det är ganska enkelt igentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1 wing tar tre timmar? Snarare alla wings på 3 timmar

Beror ju på wipes och så, mitt guilds första naxx25 clear tog totalt 20 timmar tror jag... men nu klarar vi det lätt på 4 timmar.

 

Omg. Det tog typ 4 timmar first try för oss, tar strax under 3 timmar nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...