ChipZ Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Jag läste på en nyhetshemsida att staten tvingar bredbandsoperatörer att blocka PirateBay, verkar som dom har gjort det nu lr är det bara för mig som den inte funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 den ligger nere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Kan vara något tillfälligt fel hos er, här finner jag inga problem att gå ut på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Kan vara något tillfälligt fel hos er, här finner jag inga problem att gå ut på den.Nu funkar det för mig med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Funkar.för mig med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 jo nu funkar det igen (phew) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Nu slutade sidan att funka igen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Piratebay kommer alldrig dö :gitarr: Piratebay <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 jo den är blockad eller ngt för kan inte komma in på den :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 vad har du för ISP? Min ISP har inte blockat piratebay än : :wub: : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Kommer inte fram nu 15:30 med ComHem. Någon annan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg