Hoppa till innehåll

Vad Ska Man Skaffa För Spel Egentligen?


ggdover
 Dela

Rekommendera inlägg

tjena!! jag har haft xbox360 i mer än 1,5 år. Jag har haft en del spel men lämnat in några o köpt nya och nu sitter jag med bara left4dead. Har blivit på detta vis för jag vart i från xboxet och inte haft tid men nu har jag det igen. Så jag funderar på att skaffa lite fler spel och då undrar jag vad som spelas mycket här omkring i forumet, tänkte också lite på spelen som spelas i olika spelkvällar som hålls av "the moose" mycket.

 

:thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

tjena!! jag har haft xbox360 i mer än 1,5 år. Jag har haft en del spel men lämnat in några o köpt nya och nu sitter jag med bara left4dead. Har blivit på detta vis för jag vart i från xboxet och inte haft tid men nu har jag det igen. Så jag funderar på att skaffa lite fler spel och då undrar jag vad som spelas mycket här omkring i forumet, tänkte också lite på spelen som spelas i olika spelkvällar som hålls av "the moose" mycket.

 

:thanks:

Ja Left 4 Dead täcker ju mycket ^^

Men annars:

CoD4

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag bestämmt mig för att köpa halo wars och halo 3. Sen ska jag lämna in left4dead för det e typ inga som spelar det :P

 

men nu har jag en till fråga: har märkt att halo 3 börjar bli svårt o få tag i. Så vet ni något ställe runt eller i göteborg där det säkert finns på lager??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag bestämmt mig för att köpa halo wars och halo 3. Sen ska jag lämna in left4dead för det e typ inga som spelar det :P

 

men nu har jag en till fråga: har märkt att halo 3 börjar bli svårt o få tag i. Så vet ni något ställe runt eller i göteborg där det säkert finns på lager??

Media Markt eller Webhallen, dom vet jag har det :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag bestämmt mig för att köpa halo wars och halo 3. Sen ska jag lämna in left4dead för det e typ inga som spelar det :P

 

men nu har jag en till fråga: har märkt att halo 3 börjar bli svårt o få tag i. Så vet ni något ställe runt eller i göteborg där det säkert finns på lager??

Media Markt eller Webhallen, dom vet jag har det :)

 

Tusen Tack!! jag hade halo3 när det kom ut men det hade för mycket repor så jag lämna in det (dem kollade inte efter repor så jag fick rätt bra för spelet :P )

 

nu är det väl bara att hoppas att det finns något kvar när jag kommer o köper det i mon för det fanns 2st i lager kvar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...