Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Daniz

Kommunicera med henne. Eller så drar du in henne på toaletten och börjar hångla, vet inte om det skulle klassifieras som våldtäkt eller ej :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ifall du så gärna vill få henne (vilket jag har full förståelse för) måste du få henne att bli intresserad av dig. Liksom, en tjej blir inte intresserad av en kille för att han har gott om pengar eller ifall han har bäst betyg i klassen. En tjej bryr sig om en killes personlighet och karisma, du måste kunna prata med henne. Ge henne komplimanger, typ "Jag gillar din tröja". Men för att du ska ge djupare komplimanger till henne (som t.ex. "Du är söt" eller "Vilket vackert hår du har"), kan det bli riktigt svårt att bara gå fram och säga det på rak arm. Det blir enklare om du pratar med henne först helt vanligt då du även får reda på ifall hon är på rätt humör eller inte.

 

Ifall du fortsätter så, kommer hon efter inte särskilt lång tid misstänka dina känslor för henne. Det är inte helt ovanligt att hon skickar kompisar som frågar dig om du gillar henne vilket du gör. Oavsett vem det är, erkänn det inte till den som blir skickad. Om den skickade frågar "Gillar du Anna" (eller vad kvinnan nu kan heta) blir det enklast om du svarar "Inte särskilt" eller "Bara som kompis". Ifall det kommer flera som frågar, neka helt enkelt.

 

Efter det måste du erkänna det för henne, vilket som i början kan verka svårt och tugnt men efter en kort tid blir man nöjd över det. Det är viktigt att du vet att hon är på det humöret så att hon orkar med något som en kärleksbekännelse. Att ni är ute på stan eller hemma är ingen dum idé just vid det tillfället. Men se till att det inte är några som du inte vill ska vara i närheten är där. Prata med henne, få henne att må bra och att hon ler. När det känns som att du vill säga det till henne, kan jag ge dig två tips.

 

Ifall det har kommit några av hennes vänner till dig och frågat vad du tycker om henne, säg något i stilen "Förresten, den senaste tiden har flera av de du har kontakt med frågat mig om jag gillar dig. Har du något med det att göra". Troligen säger hon att hon inte är inblandad i det, även ifall hon så är det. Låt henne prata till punkt. När hon gjort det, säger du att det är sant att du gillar henne.

 

...Eller så kan du också säga istället "Jag gillar dig, gillar du mig?".

 

Förövrigt kan jag också säga att oavsett vem tjejen är eller hur hon betett sig innan, kommer hon att bli rätt smickrat. Tro mig, en tjej älskar när en kille är kär i en.

 

Efter detta, är det vanligt att hon i början håller sig borta lite ifrån dig. Ta det inte negativt, tjejer är sådana. Ge henne lite tid som hon kan använda till att vara lite mer för sig själv. Ungefär två till tre veckor. Men bara det inte blir för länge. Blir det för länge kan du egentligen lika gärna skippa henne och vänta tills det kommer en annan tjej. Världen är full av sådana.

 

Försök med detta, det är alltid en början. En början behövs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...