Hoppa till innehåll

Hur Skickar Man Gratis Sms?(hack)


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv...

fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv...

fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum:

Google is your friend.

Om du vill phreaka din telefon så att du ringer/skickar gratis sms så kan du ju klona ditt SIM kort. (Inget jag rekomenderar dock, olagligt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv...

fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum:

Google is your friend.

Om du vill phreaka din telefon så att du ringer/skickar gratis sms så kan du ju klona ditt SIM kort. (Inget jag rekomenderar dock, olagligt).

 

Det är ju inte så att man ringer gratis bara för att man har två SIM-kort. Det är ju inte en 5-åring som har byggt Telias system om vissa nu tror det. Så dit påstående är ett genuint felande från din sida.

 

Det finns inte något sätt att få operatörerna att låta dig skicka gratis sms. Du får antingen använda de erbjudanden de har (ex 5k sms/månad) eller exploatera någon tjänst på internet.

Redigerat av PunkArne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Japp jag har tele2 comviq, men jag kan ej skicka sms gratis till mina vänner som har tele2.

Men det går att göra det på något sätt(hacka)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

menade comviq, tele2 är väl samma sak? Då smsar du gratis till alla andra som har comviq, kvittar vilket värdebevis du har.

Nej, det finns några värdebevis som inte skickar gratis, men om man har kompis så skickar man gratis till alla med comviq oavsätt värebevis.

 

 

Jag brukar använda http://gratissms.se/ om jag ska skicka ett sms och ändå sitter vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...