Gäst patrikking Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv... fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv... fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum: Google is your friend. Om du vill phreaka din telefon så att du ringer/skickar gratis sms så kan du ju klona ditt SIM kort. (Inget jag rekomenderar dock, olagligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 (redigerat) Yo! :rolleyes: Har hört olika saker på internet att det går göra på olika sätt bl a:via data osv... fast på länkar jag gick in på ville dom inte berätta. :meddum: Google is your friend. Om du vill phreaka din telefon så att du ringer/skickar gratis sms så kan du ju klona ditt SIM kort. (Inget jag rekomenderar dock, olagligt). Det är ju inte så att man ringer gratis bara för att man har två SIM-kort. Det är ju inte en 5-åring som har byggt Telias system om vissa nu tror det. Så dit påstående är ett genuint felande från din sida. Det finns inte något sätt att få operatörerna att låta dig skicka gratis sms. Du får antingen använda de erbjudanden de har (ex 5k sms/månad) eller exploatera någon tjänst på internet. Redigerat 3 Mars 2009 av PunkArne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Om du och alla dina vänner skaffar tele2 kan du smsa gratis till dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Om du och alla dina vänner skaffar tele2 kan du smsa gratis till dem. tele2 kompis ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 menade comviq, tele2 är väl samma sak? Då smsar du gratis till alla andra som har comviq, kvittar vilket värdebevis du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Japp jag har tele2 comviq, men jag kan ej skicka sms gratis till mina vänner som har tele2. Men det går att göra det på något sätt(hacka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 menade comviq, tele2 är väl samma sak? Då smsar du gratis till alla andra som har comviq, kvittar vilket värdebevis du har.Nej, det finns några värdebevis som inte skickar gratis, men om man har kompis så skickar man gratis till alla med comviq oavsätt värebevis. Jag brukar använda http://gratissms.se/ om jag ska skicka ett sms och ändå sitter vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Hmm, det var visst bara kompis där man smsade gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Ok tack ända;) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.