IRaeven Skrivet 27 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2009 rolig men taskig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 28 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Snacka om aggresiv!WTF?! den va då bättre än "Did he drop some good loot?" :lol: Jag bryr mig inte om du tycker den är bättre än topicen, jag bad fotfarande inte honom att linka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 28 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2009 Nämen han får väl välja själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 (redigerat) Snacka om aggresiv!WTF?! den va då bättre än "Did he drop some good loot?" :lol: Jag bryr mig inte om du tycker den är bättre än topicen, jag bad fotfarande inte honom att linka. WoW Topic = WoW tråd = En tråd för WoW.Och den är i humor forumet = En tråd för WoWskämt. En snubbe postar ett WoW skämt, tråden går ju ut på wow skämt. Redigerat 29 Mars 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2009 Rapport Dela Skrivet 3 April 2009 haha, skön :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 6 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) Snacka om aggresiv!WTF?! den va då bättre än "Did he drop some good loot?" :lol: Jag bryr mig inte om du tycker den är bättre än topicen, jag bad fotfarande inte honom att linka. WoW Topic = WoW tråd = En tråd för WoW.Och den är i humor forumet = En tråd för WoWskämt. En snubbe postar ett WoW skämt, tråden går ju ut på wow skämt. ÄR DU HELT PANTAD? DET ÄR EN WOW TOPIC. BILDEN ÄR FRÅN ETT WOW TOPIC. DET BETYDER INTE ATT DETTA ÄR EN WOW TOPIC. BILDEN ÄR FRÅN EN TOPIC PÅ WOWS FORUM. HOPPAS DU FATTAR NU. PS. Jag vet att jag använde caps, why? Jo jag blev förbannad och pallar inte med alla som tror att topicen är till för att länka roliga wow saker. Det handlar om själva topicen som personen gjorde. Redigerat 6 April 2009 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 du dampar för att någon postade en länk i din tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 April 2009 Rapport Dela Skrivet 7 April 2009 du dampar för att någon postade en länk i din tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 8 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 du dampar för att någon postade en länk i din tråd? Nej, men jag bad honom inte att länka andra WoW saker. tråden handlar om topicen inte hans film. Jag bryr mig inte, jag bestämmer om min post inte han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.