12hooch34 Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag har installerat spelet och jag har steam... Men när jag försöker starta spelet blir hela rutan vit och sedan står det "Empire total war har stött på ett problem och måste avslutas". Prövat starta om datorn men inte med att ominstallera... Är det de enda valet eller finns det ett enklare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag har installerat spelet och jag har steam... Men när jag försöker starta spelet blir hela rutan vit och sedan står det "Empire total war har stött på ett problem och måste avslutas". Prövat starta om datorn men inte med att ominstallera... Är det de enda valet eller finns det ett enklare?Att ominstallera lär väl vara det enklaste? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Det funkar helt perfekt nu. Tråden kan låsas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Det funkar helt perfekt nu. Tråden kan låsas! Lolfail du har just bevisat att du är TS och alltså har en dubbelanvändare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Skandal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
12hooch34 Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 va? han måste gått in i fel jag är inte en dubbel användare och jag har fortfarande problemet! Har ominstallerat fungerar fortfarande inte?! Är det grafiken? För enligt datorn kan jag men kanske gjorde fel? Är det ingen som har haft samma problem någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Jag har installerat spelet och jag har steam... Men när jag försöker starta spelet blir hela rutan vit och sedan står det "Empire total war har stött på ett problem och måste avslutas". Prövat starta om datorn men inte med att ominstallera... Är det de enda valet eller finns det ett enklare? Hallå det är samma problem med mig vet nån av er hur man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olav96 Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Det är grafik kortet Köpte nytt, det fungerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Onödig bump, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg