Doglovers Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Hej! :D Detta är ett ämne som är till för er som älskar musik och vill ha tips på nya låtar. Eller så kan ni skicka in tips på låtar. Här är nåra jag diggar just nu.. Byz - The party is in you Maskinen - Alla som inte dansar Maskinen - segertåget beyonce - if i were a boy Katy perry - hot n cold Agnes - release me Lady gaga feat. flo-rida - starstruck Flo-rida - right round Ja, det var lite från min sida, få se vad ni tycker? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Du har satt tråden i fel forum.Det är ju möjligt att tråden kommer leda till spamm också.Aja,det här är några låtar som jag gillar lite extra just nu: Bullet for my valentine - 4 words (to choke upon) Blindside - Pitiful Judas Priest - Nostradamus All that remains - This calling Aerosmith - Walk this way Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 (redigerat) Aerosmith - Walk this way RHCP - Dani California Pristess - Lay Down Breaking Benjamin - Blow me away KISS - Heavens on fire Linkin Park - In the end RHCP - Californication Metallica - One Redigerat 5 Mars 2009 av GumPirate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 The Eagles - Hotel California KISS - I Was Made For Loving You Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 finns redan en. tex. vad lyssnar du på nu där man skriver vilka bra låtar man lyssnar på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Fel forum. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg