↗ till inläggetOtroligt mogen var jag inte när jag var 14 nej. Men gick och jävlades i skolan bara för att? Nej du, bättre uppfostrad än det har jag allt blivit.Jag förstår att du var otroligt mogen när du var 14 år gammal och inte gjorde ett enda bus.
Skolbus!
Hellre är jag mig själv än att försöka vara mogen och bråka om vem som är mest mogen som de andra i klassen iaf. -.-
↗ till inläggetOvanstående är ekvivalent med orginalpost.amen asså herregud ni e ju bara såååå omogna ta o väx upp skitungar!!!
OnT: Funderar på att sätta på sånt "tinitus" ljud på mobilen när klassen samlas på 1:a april. Eftersom äldre personer inte kan höra så ljusa ljud kommer bara ungarna klaga på hur det tjuter och följaktligen kommer läraren tro att hela klassen jäklas med henne. B)
↗ till inläggetDu vet att många vuxna hör det? Bara de med någon random hörselskada som inte hör det.OnT: Funderar på att sätta på sånt "tinitus" ljud på mobilen när klassen samlas på 1:a april. Eftersom äldre personer inte kan höra så ljusa ljud kommer bara ungarna klaga på hur det tjuter och följaktligen kommer läraren tro att hela klassen jäklas med henne. B)
↗ till inläggetNej, när man blir äldre än 25-35 år tappar de flesta förmågan att höra det.Du vet att många vuxna hör det? Bara de med någon random hörselskada som inte hör det.
En klassiker.
Någon går ifrån datorn och är på väg att hämta papper de har skrivit ut. Då passar man på att gå in på någon sida som krashar webläsaren som nobrain.dk eller kan man byt bakgrunds bild till Justin Bieber. (om det är en kille)
↗ till inläggetHAHAAHAHHAA skulle ha blivit årets bus xDEn klassiker.
Någon går ifrån datorn och är på väg att hämta papper de har skrivit ut. Då passar man på att gå in på någon sida som krashar webläsaren som nobrain.dk eller kan man byt bakgrunds bild till Justin Bieber. (om det är en kille)
↗ till inläggetSpela trög på matten, vi säger t.ex:
Lärare: 1+1=2
Du: Va?
Lärare: Vad förstår du inte?
Du: Asså jag fattar inte
Lärare: Men vad
Du: Asså jag vet inte osv.
Jag gjorde så iallafall.
Tillslut lär hon dampa och springa runt i circlar och förhoppningsvis tar hon självmord och då har ni hålltimme, thats the way it's done.
Jag dog av garv!! :lol:
de gammla vanlia me nål på lärarens stol e ju ganska bra me :D :medieval:
Låsa dörren när läraren går.
Det bästa hade varit om läraren glömmer nycklarna på katedern.
↗ till inläggetsen e de kul o lega 1 stinckbåmb udner lärrarens ktadererr oxå!!!! :lol: :lol: ;:de gammla vanlia me nål på lärarens stol e ju ganska bra me :D :medieval:
Alla i min klass busa med min lärare sen blev hon sjuk och dog :( det är sant så va lite snälla Vi gillade inte min lärare först men när hon blev sjuk ångrade vi oss........ så tänk efter innan ni gör nåt Vi fick en ännu dåligare lärare skojar bara med henne på 1 april ;)