laynus Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Hej jag tycker att fuska.se ska göra en anpassad mobil sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Varför det? Jag tycker inte det. Fuska är bra som det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Men asså en sub domän som tex mobil.fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Du menar så att man ska kunna gå ut på fuska.se på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 Fast det kan man väl redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 ja men det ser j*vligt konstigt ut ska ni veta! Så jag tycker det skulle vara en förbättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 ja men det ser j*vligt konstigt ut ska ni veta! Så jag tycker det skulle vara en förbättring. mm skulle vare bra om man kunde gå ut på fuska.se med mobilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ni kan ju alltid använde Lo-Fi versionen, borde funka bra. http://www.fuska.se/forum/lofiversion/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Hej jag tycker att fuska.se ska göra en anpassad mobil sida?Verkar lite onödigt att admin sitter och kodar en mobil anpassad sida för att ett litet antal användare vill sitta och surfa på mobilen. Använd en dator istället ;) Redigerat 7 Mars 2009 av Planin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 På iPod touch / iPhone ser det rätt så bra ut, någon kan väl prova lo-fi versionen på sin mobil och se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Åt mej ser det bra ut på min Nokia 5220 XpressMusic. Om man använder Opera Mini! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Men asså det jag vill kunna nå på fuska.se med mobilen är fusk och så. Tex fuska.nu kan man söka via mobilen bland fusk. Forumet såg någorlunda bra ut med lo-fi version med en nyaste sony ericsson c510 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.