Gäst patrikking Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Hehe, kanske ska busa så jag behöver veta :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Fis? Men vad ska du göra en stinkbomb för? Att busa? Hoppas att du inte utsätter någon annan för fara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Ta en cola flaska 50cl. Den ska vara halvfull och Light förresten. Ta en spade, gå till en bondgård, ta lite koskit. Stoppa ner det i colan. Köp en mentos, gå till den du ska busa med. Stoppa ner mentosen, skynda dig att skruva på korken, kasta, BAM BOM! Och det spruat äckligt luktande koskit. OBS: Som du förstår är den här som en riktig stink BOMB, och kommer explodera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Skit i en påse och smäll den med händerna :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Det är nog enklast att köpa stinkbomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Google is the answer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Google is the answerJag ryser när någon skriver så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag har kunnat receptet på Mjöd som luktar som nått har dött >~<' tyvär har jag glömt det pga att jag aldrig fick nytta av det >.<'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.