Hoppa till innehåll

Utorrent


JonteFire2
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hur gör jag så att torrenten öppnar sig i utorrent istället för ett annat program?

Har för mig att första gången du öppnar µTorrent så kommer det upp typ, vill du använda det här som standard

Men annars, spara en torrent typ i Mina Dokument.

Höger klicka på den > Egenskaper > Ändra

Där kan du typ välja µTorrent

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

ok, hur gör jag för att spara den? så fort jag trycker på den så kommer den till det andra programmet..

Om jag laddar ned en torrent så kommer det alltid fram typ Öppna eller Spara. Men kom på att om man klickar i en liten ruta där nede så kommer det alltid att direkt välja öppna och inte spara.

 

Men hmm... nu tror jag att du vet. Såhär är det iaf om du har Mozilla och typ Vista

Tror att dina torrents ligger på C:\Användare\Dittnamn\AppData\Roaming

Mappen AppData är dock dold, så du för välja "Visa dolda mappar och filer" i Mappalternativ som finns på Kontrollpanelen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Okej, det börjar bli lite krångligt men jaja..

Nu har jag gjort så att alla mappar är odolda.

Vart är mappen? har sökt men hittar den inte

Har du Vista?

Högerklicka på Windows ikonen > Utforskaren > C: > Användare > Ditt namn > Appdata > Roaming

Där ska de typ ligga, tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spara en .torrent fil på skrivbordet eller liknande, bara för tillfället, sedan höger klickar du på den och tycker "Öppna med" du ska inte trycka på uTorrent än, utan isället trycka "Öppna med annat program", där klickar du på uTorrent och klickar i "Använd alltid detta program för att öppna liknande filer".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...