JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Hur gör jag så att torrenten öppnar sig i utorrent istället för ett annat program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Hur gör jag så att torrenten öppnar sig i utorrent istället för ett annat program?Har för mig att första gången du öppnar µTorrent så kommer det upp typ, vill du använda det här som standardMen annars, spara en torrent typ i Mina Dokument. Höger klicka på den > Egenskaper > Ändra Där kan du typ välja µTorrent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 ok, hur gör jag för att spara den? så fort jag trycker på den så kommer den till det andra programmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 ok, hur gör jag för att spara den? så fort jag trycker på den så kommer den till det andra programmet..Om jag laddar ned en torrent så kommer det alltid fram typ Öppna eller Spara. Men kom på att om man klickar i en liten ruta där nede så kommer det alltid att direkt välja öppna och inte spara. Men hmm... nu tror jag att du vet. Såhär är det iaf om du har Mozilla och typ Vista Tror att dina torrents ligger på C:\Användare\Dittnamn\AppData\Roaming Mappen AppData är dock dold, så du för välja "Visa dolda mappar och filer" i Mappalternativ som finns på Kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Okej, det börjar bli lite krångligt men jaja.. Nu har jag gjort så att alla mappar är odolda. Vart är mappen? har sökt men hittar den inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Okej, det börjar bli lite krångligt men jaja.. Nu har jag gjort så att alla mappar är odolda. Vart är mappen? har sökt men hittar den inte Har du Vista?Högerklicka på Windows ikonen > Utforskaren > C: > Användare > Ditt namn > Appdata > Roaming Där ska de typ ligga, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Jag har inte vista utan xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 men snälla... högerklicka->öppna med->välj program från lista (uTorrent)_>klicka i" öpnna alltid med deyt här programmet-> OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Photoshop Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 När du ska tanka någon film kommer själva filmen upp och då trycker du på "öppna" för att den ska öppnas på "UTorrent" varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Ja men nu står det "Torrent kan inte öppnas eftersom ett okänt fel inträffade". "Försök spara filen till disk först och sedan öppna den" Vafaan! Det har aldrig hänt förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Spara en .torrent fil på skrivbordet eller liknande, bara för tillfället, sedan höger klickar du på den och tycker "Öppna med" du ska inte trycka på uTorrent än, utan isället trycka "Öppna med annat program", där klickar du på uTorrent och klickar i "Använd alltid detta program för att öppna liknande filer". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Okej, men när jag trycker på "Öppna med ett annat program" så finns inte utorrent med! Men jag har det installerat på datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.