TuggaBananWTF Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Jag vet inte om det redan finns en sån här tråd för jag hittade inget när jag sökte men ändå! Vilken låt tycker du är svårast på Guitar Hero World Tour? Jag Tycker: jag har klarat alla på expert svåraste: cRAZY TRAIN Vilken låt tycker du? (Ps: skriv på vilken svårighetsgrad du kör på) Redigerat 11 Juli 2009 av DevilZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 BYOB på bas är svår, kan dock klara den. Trummor.. finns många svåra där. Sjunger inte. Klarar alla låtar fast inte satch boogie :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 uber ^w^ Trummor; Satch Boogie giget e svårast Trummor; Alla på Hard och högre är djävulska förutom About a girl Sång; sjunger inte Bas; spelar inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Klarade overkill och trapped under ice på expert på trummor idag :D (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Byob Alla instrument alla svårighetsgrader! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Vad är det med alla och BYOB? Jag har inte spelat den, men till och med på expert ser den LÄTT ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Satch Boogie är väl svårast av dem jag provat hittills, men ingen är honestly särskilt svår. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) gitar: har klarat alla låtar på expert fins ingen direkt svår bas:spelar inte song:sjunger inte trumor: skit dålig med trummor det säjer väl allt:p Redigerat 30 Maj 2009 av kikon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Gitarr (expert) - Hot For Teacher - Van Halen Trummor (expert) - Hot For Teacher - Van Halen Sång - (easy) La Bamba Bas (expert) BYOB - SOAD sämsta bandet ever. efter tokio hotel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Gitarr (expert) - Hot For Teacher - Van Halen Trummor (expert) - Hot For Teacher - Van Halen Sång - (easy) La Bamba Bas (expert) BYOB - SOAD sämsta bandet ever. efter tokio hotel Waaaahhhh. :( Det är inte som att BYOB är SOADs bästa låt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Gitarr (Expert) - Tycker ingen är direkt svår. Trummor (Expert) - Scream Aim Fire, Hot For Teacer osv. Mikrofon - (Beginner) - woot? Bas (Expert) - Inge svårt här med ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 Tycker väl likadant som de flesta utom Mikrofon: Scream, Aim, Fire Hur fan ska man kunna sjunga så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg