Hoppa till innehåll

Fraps


Pillshere
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:

Välj "record half-resolution" och i "FPS" väljer du 29.97

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag gör många trådar, jag vet. Den här handlar om Fraps, jag ska göra Super Mario 64 filmer. Men min emulator kraschar bara om jag öppnar den när jag har Fraps på. Jag har letat och letat efter vad som orsakar det, men utan resultat. Det enda jag vet är att det är p.g.a Fraps. Och min kompis har kunnat använda Fraps utan problem. Någon som har samma problem eller har haft och vet hur man fixar det? :unsure:

Välj "record half-resolution" och i "FPS" väljer du 29.97

 

Det funkade inte :( Jag använder Project 64 om det är viktigt att veta. Det funkade 3 gånger SEN började min emulator krascha :( Jag fattar ingenting det är säkert något med min dator för min kompis använder fraps utan problem. Redigerat av shadow59
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Låter skumt. Det borde ju fungera. Använder du en nyare emulator eller en gammal?

Jag har Project 64 1.6 från 2005. Det gör däremot min kompis också. Jag har faktiskt lyckats filma några gånger igår men då började det igen efteråt. Jag fattar verkligen ingenting.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...