Mintplanta Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Har blivit såld på skräck spel, lirade Dead Space demot och blev sugen på det direkt. Kollade även igenom några andra spel i genren men är lite osäker på vilket jag ska lägga pengar på. Skulle gärna vilja ha lite tips och rekommendationer om bra skräckspel, tack på förhand! EDIT, såg att det redan fanns en sån här tråd, ber om ursäkt. Lås tack! Redigerat 7 Mars 2009 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Condemned 2 Bloodshot är grymt som f*n, slå ner folk med järnrör och köra in dom i en tv. F.E.A.R 2 Project Origin är också grymt. Rekommenderar båda varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Condemned 2 Bloodshot är grymt som f*n, slå ner folk med järnrör och köra in dom i en tv. F.E.A.R 2 Project Origin är också grymt. Rekommenderar båda varmt. Jag rekommenderar verkligen inte F.E.A.R 2 om du vill bli skrämd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Condemned 2 Bloodshot är grymt som f*n, slå ner folk med järnrör och köra in dom i en tv. F.E.A.R 2 Project Origin är också grymt. Rekommenderar båda varmt. Jag rekommenderar verkligen inte F.E.A.R 2 om du vill bli skrämd. Varför då? :oJag tycker de är ganska läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead Space Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead SpaceDe har ju inte äns släppts! Redigerat 8 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead SpaceDe har ju inte äns släppts! han bränner det/laddar ner. kan man göra innan det har kommit ut ;) ontop: jag rekommenderar: dead space mest. Sen e codemned väldigt läskigt (har bara kört 1:an men köp det nyaste i såna fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Condemned 2 Bloodshot är grymt som f*n, slå ner folk med järnrör och köra in dom i en tv. F.E.A.R 2 Project Origin är också grymt. Rekommenderar båda varmt. Jag rekommenderar verkligen inte F.E.A.R 2 om du vill bli skrämd. Varför då? :o Jag tycker de är ganska läskigt Allt är så fysiskt... Varför vara rädd om man står bakom ett fett vapen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Condemned 2 Bloodshot är grymt som f*n, slå ner folk med järnrör och köra in dom i en tv. F.E.A.R 2 Project Origin är också grymt. Rekommenderar båda varmt. Jag rekommenderar verkligen inte F.E.A.R 2 om du vill bli skrämd. Varför då? :o Jag tycker de är ganska läskigt Allt är så fysiskt... Varför vara rädd om man står bakom ett fett vapen? :/ Men ungefär banan då man är i skolan, de va faktist läskigt.Typ skåpen slås upp, folk hoppar på en, man ser saker krypa omkring i ventilationerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 (redigerat) Känner ni mig vet ni vad jag tänker säga nu. Köp Silent Hill 2 (det funkar till 360). Världens bästa spel är också världens överlägset bästa och läskigaste skräckspel. Redigerat 9 Mars 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead SpaceDe har ju inte äns släppts! jag vill inte bryta ngn regel men du vet hur man kan få tag på spel som inte kommit ut annars tänk till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead Space De har ju inte äns släppts! jag vill inte bryta ngn regel men du vet hur man kan få tag på spel som inte kommit ut annars tänk till Doversten sa de för 2 dagar sen, har också vetat de för folk laddade ner Saints row 2 innan de släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.