Npoti Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 jag skulle ju välja Dead Space läskigaste jag har kört iaf...jag har klarat ut Resident Evil 5 också men de e inte så läskigt längre så jag har kört på Dead Space De har ju inte äns släppts! jag vill inte bryta ngn regel men du vet hur man kan få tag på spel som inte kommit ut annars tänk till Doversten sa de för 2 dagar sen, har också vetat de för folk laddade ner Saints row 2 innan de släpptes. hehe jag såg de efter att jag skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 TJA , gillar du skräckspel så ska du testa bioschock, resident evil 5 och left four dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 TJA , gillar du skräckspel så ska du testa bioschock, resident evil 5 och left four dead Alias inte läskigt, ännu mindre läskigt och inte läskigt alls, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 TJA , gillar du skräckspel så ska du testa bioschock, resident evil 5 och left four deadBioshock är inte ett skräck spel, och det heter Left 4 Dead...Inte left four dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 TJA , gillar du skräckspel så ska du testa bioschock, resident evil 5 och left four dead Inget av dem är ens skräckspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allah313 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag skulle lägga mina pengar på Left 4 Dead för det kan vara riktigt läskigt i vissa stunder och ibland så garvar man så tårarna sprutar :D http://img187.imageshack.us/img187/2791/mybanner49bd6e2212301.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Jag skulle lägga mina pengar på Left 4 Dead för det kan vara riktigt läskigt i vissa stunder och ibland så garvar man så tårarna sprutar :DÖhhh? När? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.