TheGreatest Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Jag vet inte när den släpptes men det var nog inte så länge sen och jag vet att många har velat testa detta spelet. Jag ska själv ladda ner det snart och testa det :). http://www.war-europe.com/#/trial/?lang=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Nu ska här testas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 hur lång tid tar det att ladda ner det då? måste fråga en till sak vilken class liknar mest som warlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 hur lång tid tar det att ladda ner det då? måste fråga en till sak vilken class liknar mest som warlock? Magus skulle jag nog säga. Små demoner som du kan kalla fram. Trial har funnits i 2-3 dar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 vilken är hunter då? är sorcerer mage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 vilken är hunter då? är sorcerer mage? hunter - squig herder, White Lion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 är sorcerer mage?Sorcerer och Bright wizard är väl dom som liknar mage mest, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 håller på att ladda ner det nu :). Hur länge varar det egentligen? Kan jag spela 24/7 i 10 dagar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 håller på att ladda ner det nu :). Hur länge varar det egentligen? Kan jag spela 24/7 i 10 dagar eller? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 oh well... kan inte logga in på patchern (testade med 2 accounts) så...nvm i guess. WAR sidan var också extremt efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.