Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Ey...Dannie du är ur snäll...men varför så låste du mitt Inlägg om bra spel hemsida där man kan ladda ner vilka spel man vill gratis...och varför gav du mig en Varning...jag är ganska ledsen nu!
# 21 Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Ey...Dannie du är ur snäll...men varför så låste du mitt Inlägg om bra spel hemsida där man kan ladda ner vilka spel man vill gratis...och varför gav du mig en Varning...jag är ganska ledsen nu! §1.3 - Snack om fildelningsprogram och/eller olaglig nerladdning eller cd-nycklar/crack
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Skrivet 6 April 2004 Jag vill bara ha SVAR av Dannie inte någon annan! :angry:
leet Skrivet 6 April 2004 Rapport Skrivet 6 April 2004 Jag vill bara ha SVAR av Dannie inte någon annan! :angry: ibland e adminstatörer fett taskiga/kneppa/dumma!!
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Skrivet 7 April 2004 Ehhh...Moderatorer dumma? Ja det kan de vara...men inte lika dumma som en Moderator...inte Dannie utan någon annan är jag också arg på! Och snart är jag arg på hela Forumet...
kimen Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 dom svarar aldrig typ på inläggen :D PS: Mitt 400nde inlägg!!!
Nyllet Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 fel forum tror ajg och sen får man ju inte prata om nedladdningar.Det tycker jag är skit för allt är inte olagligt :D
Dannie Skrivet 7 April 2004 Rapport Skrivet 7 April 2004 För att du inte följde reglerna. Dessutom ska du använda http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/p_pm.gif inte skriva en ny tråd i forumet..
Rekommendera inlägg