Imaginary Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 (redigerat) Jag har nyss läst ut Harry Potter och Fenixorden på svenska o ja längtar redan till sexan.Är det någon som vet vad den kommer att heta och när den kommer? Redigerat 6 April 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vad hette 5:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vad hette 5:an? Fenixorden <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 har hon jk rowling eller vad hon heter skrivit 6-an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Hon har redan skrivit färdigt hela historien om Harry Potter Men dom två sista har inte kommit ut ÄN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag har presic börjat läsa den jag fick den iförgår men så sov jag över hos en kompis så jag började läsa den idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 6 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Tycker du att den e bra?Det tycker ja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag fick den i Måndags! Jätte bra bok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ska få den om 2 dar...längtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja det förstår jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Syrran köpte den i söndags och hon är en läslus hon läste ut den igår :P Fast nu skafarsan läsa den så det tar en tid för mig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Ja det tar tid för dig hehe:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.