Hoppa till innehåll

Webbsida


Zuakje

Rekommendera inlägg

Jag har använt mig av allt det där Freewebs och sådant, men undra om någon vet hur man gör en egen hemsida där folk kan bli medlemma med eget användarnamn etc, som den här sidan, om det funkar gratis, eller om man måste betala för sådana hemsidor.

 

Tips?

 

"skulle det också såfall kunna funka så man slipper text som man får i freewebs "www.freewebs.com/(DinHemsida)" ?

 

Tack i förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt svårt att få tag på en minhemsida.se domän gratis, vill du göra en sida som liknar fuska.se eller?

 

nja altså en hemsida där folk kan bli medlemmar, forums osv, ska handla om animé m.m

 

Håller på med en nu efter att jag hittat Freewebs.com - Men ett problem är att, man kan ju registrera sig som användare på min sida, men man kan ju inte logga in/edita en egen profil :S vet inte hur man fixar så man kan det ,,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Väldigt svårt att få tag på en minhemsida.se domän gratis, vill du göra en sida som liknar fuska.se eller?

 

 

nja altså en hemsida där folk kan bli medlemmar, forums osv, ska handla om animé m.m

 

Håller på med en nu efter att jag hittat Freewebs.com - Men ett problem är att, man kan ju registrera sig som användare på min sida, men man kan ju inte logga in/edita en egen profil :S vet inte hur man fixar så man kan det ,,

 

Antingen köper du IP.Board (det som fuska använder) eller så kodar du en egen sida och laddar ner pbpbb. Latmask :P

 

 

Jag har fixat den betalda WebPage Maker där man fixat en hemsida lätt, utséende alltså, men jag kan inte komma åt den koden som man kan kopiera/klistra in på sin ning.com hemsida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...