CeZ Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Tjo allihop, jag blev intresserad av spelet L4D för ett tag sen och har kollat diverse recentioner och liknande. De flesta säger att det är ett kul spel som räcker i ett par timmar och efter det är det inte speciellt kul. Priserna på prisjakt säger att det ligger som billigast på 399 kr, vilket känns lite mycket för ett spel som sägs ha dålig hållbarhet. Så jag vet inte riktigt, ni som äger detta spel är ni nöjda med erat köp? Jag tycker nämligen det verkar väldigt kul men har svårt att bestämma mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Jag har de, och de äger. Hållbarheten är bra, men då är de på live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Tjo allihop, jag blev intresserad av spelet L4D för ett tag sen och har kollat diverse recentioner och liknande. De flesta säger att det är ett kul spel som räcker i ett par timmar och efter det är det inte speciellt kul. Priserna på prisjakt säger att det ligger som billigast på 399 kr, vilket känns lite mycket för ett spel som sägs ha dålig hållbarhet. Så jag vet inte riktigt, ni som äger detta spel är ni nöjda med erat köp? Jag tycker nämligen det verkar väldigt kul men har svårt att bestämma mig. Väldigt nöjd. Och det håller mycket mycket längre än bara några timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Allah313 Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag har de, och de äger. Hållbarheten är bra, men då är de på live. Ja men det har OK replay värde om man kör med en kompis på samma 360 också. Har haft det i någon månad nu och har inte tröttnat än så köp det. (dom som säger att det har dåligt replay värde kan inte komma från denna värld...) http://card.mygamercard.net/SV/crest/Allah313.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Tack för svaren allihop, har bestämt mig att jag kommer köpa det så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Left 4 dead kommer du säkert tröttna på ganska snabbt. Det e tråkigt och AI:n är inte det bästa heller <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Left 4 dead kommer du säkert tröttna på ganska snabbt. Det e tråkigt och AI:n är inte det bästa heller <_< What the...? Left 4 Dead har ju typ den bästa AI:n som finns. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 L4D pwns!!! Har du äns spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 L4D är ganska långtråkigt tycker jag <_< Blir mest samma sak hela tiden, men det är bara vad ja tycker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.