Zuakje Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Mina ikoner är helt avlånga och smala, och man kan inte lägga en ikon under för då texker antingen den iconen texten eller tvärt om.. f*n va jobbigt.. var så när ja starta upp datorn, nån som vet hur ja skulle kunna lösa dethär? Saker jag testat: *Ändra storleken på ikonerna *Ändrat resulution på skrivbordet *Slå sönder ett tangentbord Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Mina ikoner är helt avlånga och smala, och man kan inte lägga en ikon under för då texker antingen den iconen texten eller tvärt om.. f*n va jobbigt.. var så när ja starta upp datorn, nån som vet hur ja skulle kunna lösa dethär? Saker jag testat: *Ändra storleken på ikonerna *Ändrat resulution på skrivbordet *Slå sönder ett tangentbord Tips? Du kanske har råkat byta upplösning på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zuakje Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Testat era bådas, nej.. inge funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Testat era bådas, nej.. inge funkar Omformatera själva datorn. Det bör fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Testat era bådas, nej.. inge funkar Omformatera själva datorn. Det bör fungera. För något så litet? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Printscreen pl0x, vi är inga magiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Printscreen pl0x, vi är inga magiker.Tala för dig själv du :P Jag kan några magi trix xD. Men screenshot ja tack, Du har inte byt tema på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.