bisa Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven. Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel. Jag vill gjärna lägga in fusken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven. Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel. Jag vill gjärna lägga in fusken. En moderator måste godkänna det först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bisa Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Ja jag vet men tycker du att dom här spelen är okej, Lego Rock Rocket och Dune Buggy he he båda är internet spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Ja jag vet men tycker du att dom här spelen är okej, Lego Rock Rocket och Dune Buggy he he båda är internet spel. Det kan du inte fråga oss. Det beslutar du själv. En Moderator måste helt enkelt godkänna ditt fusk innan det står uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 har tagit 1 månad+ för mig. Detta är inget de prioriterar verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven. Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel. Jag vill gjärna lägga in fusken. Om du tipsat om ett spel är det endast admin som kan godkänna det. Att han inte gjort det än kan bero på att det inte är ett korrekt spel (i princip inga onlinespel på internet i princip), det finns inga fusk till det eller så fungerar dem inte, det tar ett tag för dem att komma upp eller så har admin inte hunnit kolla på det än. Redigerat 11 Mars 2009 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.