Hoppa till innehåll

Tipsa Om Ett Spel


bisa
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven.

Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel.

Jag vill gjärna lägga in fusken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven.

Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel.

Jag vill gjärna lägga in fusken.

En moderator måste godkänna det först.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag behöver hjälp! Jag har tipsat om två spel men dom kommer inte till bokstaven.

Jag har tipsat om dom många gånger men det ligger inte där, jag vet inte om det funkar med internet spel.

Jag vill gjärna lägga in fusken.

Om du tipsat om ett spel är det endast admin som kan godkänna det. Att han inte gjort det än kan bero på att det inte är ett korrekt spel (i princip inga onlinespel på internet i princip), det finns inga fusk till det eller så fungerar dem inte, det tar ett tag för dem att komma upp eller så har admin inte hunnit kolla på det än.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...