💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Webbläsare Använder Du? Xd

24 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja, vilken webbläsare använder du?

1. Internet Explorer?

2. Mozilla FireFox?

3. Safari?

4. Google Chrome?

5. Flock?

6. Övrigt?

Jag använder själv Mozilla Firefox.

Nivå 3 · Lärling

1.

Nivå 9 · Veteranfuskare

2. Gör en omröstning

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2. Gör en omröstning

Ja

Jag vet inte hur man gör det. Kan någon visa tack?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Mozilla FF

Nivå 5 · Fuskare

4

Google Chrome

6. Opera!

Nivå 6 · Fuskare

FF

Nivå 5 · Fuskare

Mozilla så klart. :)

Nivå 5 · Fuskare

1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.

Nivå 4 · Lärling

Mozilla Firefox :iluvff:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

1,2,3,4 dom använder jag för jag är webbmaster så jag checkar fall min sida ser bra ut.

Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;)
Nivå 4 · Lärling

firefoxxx

Är det bara jag som använder Opera?

Firefox, varför inte använda det bästa gratis? :)

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol, dessa småbarn :P "Hihi jag e vebbmasster för jag kan annvenda freewebbs" ;)

han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15?

Använder opera.

Nivå 4 · Lärling

Använder Safari, eftersom jag har en Mac. Ibland Mozilla Firefox också.

Nivå 7 · Fuskare

FF,

no comment :)

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

han är ju bara 1 år yngre än dig så du borde ju också räknas som ett, eller är det ett stort glapp mellan 14 och 15?

Använder opera.

I vissa fall.

OnT: Firefux

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Njae, det är iallafall större glapp mellan -95 och -93 ;) Har fått som ovana att använda ordet Småbarn istället för Noob, Newbie och Nybörjare. Syftade på det faktum att han är ny på det här med webbsideskapande och tror sig vara "speciell" eller "vuxen" (Därav motsatsen småbarn).

(Och Google Chrome är faktiskt väldigt snabb, stilren och användarvänlig- Folk borde inte vara rädda att prova)

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.