Str4ndB3rg Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag har saints row fast ganska trött på att typ alal teamkillar online och så.. Min kompis vill att jag ska köra Halo för då kan vi köra med varandra. Fast jag vill igentligen ha Saints Row 2..! Så Halo 3 Eller Saints Row 2 ? Båda kostar like mycke ungefär :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Saints Row 2 helt klart! Det är grymt kul och det finns en massa grejer att göra. Man tröttnar aldrig. Man kan göra sin egen gubbe osv. Motorcyklar, båtar, flygplan, helokoptrar. De äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Halo 3 då det har en grym online del! :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Jag gillar värkligen Saints Row Serien så tycker ni att jag ska köpa Saints Row 2 da..? Jag har spelat Halo 3 hos min kompis ganska mycke... Har Saints Row 2 En bra handling och kul multiplayer? Redigerat 11 Mars 2009 av IceColdBaby0o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Jag gillar värkligen Saints Row Serien så tycker ni att jag ska köpa Saints Row 2 da..? Jag har spelat Halo 3 hos min kompis ganska mycke... Har Saints Row 2 En bra handling och kul multiplayer? Multiplayer på Saints Row 2 är grymt!Man kan köra co-op igenom storyn, dessutom köra co-op i activitys! Storyn duger, inte den bästa men det är ganska roliga mellansekvenser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 11 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Okey för Saints Row storyn tyckte jag var väldigt bra :) ska nog beställa det om jag får :D Tack för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Om man kollar på story, så är väl Halo 3 som att hoppa in i en film med 5 minuter kvar om du inte spelat de tidigare spelen. Halo 3 är iallafall enormt prisvärt när det gäller multiplayer osv. Redigerat 11 Mars 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Själv har jag båda spelen och tycker Saints row och halo är riktigt kul :) Men Halo är mycket bättre "Live"! Om du har live är halo ett riktigt bra köp om du inte har live ska du helt klart köpa saints row för där behövs inte live alls nästan och halo är bara skit utan live! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag själv har halo 3, men jag tycker ändå du ska ta o köpa saints row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Halo 3 om du ska spela multiplayer och SR2 om du vill spela ensam. SR2's multiplayer är inget att jubla för imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 15 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Ni kan sluta svara nu redan köpt Saints Row 2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.