Gäst ponta500 Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 hej jag undrar om någon vet om det finns rit kurser ni vet såna man får hem i brevlådan skulle verkligen villa kunna rita snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 åke skiöld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Vet inte ens om det finns sådant, finns säkert böcker på bibliotek och liknande, men inget man direkt prenumererar på... Tycker det är bäst att lära sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Vad jag vet så fanns det förrut att man fick hem lappar lite då och då om ritkurser, men nu kan du väl googla och se om du hittar nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Borde inte Stava vara en högre prioritet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 det finns ju många rit-tutorials på youtube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Jaa. men det finns ju Manga, om det är det du vill kunna rita, det finns ju över 1374672 olika böcker ju, så man kan inte missa en sådan bok ;D Hare bra. /senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Lär dig rita då;p ingen stoppar dig, du behöver bara en massa träning. Kolla på manga och rita av eftersom dom har väldigt tydliga linjer då man riter av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Försök rita av saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag kan inte rita :o Får lära mig i bilden i skolan.. Jo men som någon sa innan bibloteket finns ju masssor av tecknings böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag har då aldrig haft någon nytta av ritböcker/tutorials eller något av dess like. Vill man lära sig rita får man öva, det finns inga genvägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.