Hoppa till innehåll

Problem Med Senaste Patchen!


zkAro

Rekommendera inlägg

Hallå!

 

Jag håller på att ladda ner den senaste patchen men det verkar inte gå så bra. Har hållit på i 15 minuter nu och det har bara blivit 512kb av 594Mb, på Blizzard Background Downloader då. Vårt bredband är i vanliga fall ganska snabbt och 1Gb patcher har bara tagit 20 minuter eller något.

 

Så här ser det ut, och har sett ut ett tag:

 

http://img155.imageshack.us/img155/9664/loli.png

 

Någon som vet vad felet är? Är VÄLDIGT tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Snackar du om ptr eller?

ptr?

 

du ser på bilden vad de är för något, eller ser man de? Iaf så stod de bara när launchern kom upp idag "Data for the new patch is avaible, it will start after you have exit world of warcraft".

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har samma problem, har laddat patchen sen kl 8 imorse och den är bara på 21% nu. Det går scheisse segt för dom flesta. Detta är dock bara en "förladdning", det går inte att installera den än.

 

Det är säkert sjukt många som sitter och laddar hem den i denna stund.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har samma problem, har laddat patchen sen kl 8 imorse och den är bara på 21% nu. Det går scheisse segt för dom flesta. Detta är dock bara en "förladdning", det går inte att installera den än.

 

Det är säkert sjukt många som sitter och laddar hem den i denna stund.

Så jag kan vänta och ladda ner den? Kommer den att gå snabbare sen eller? Bara undrade. För jag pallar inte ladda ner den 2 dagar i sträck bara för en 0.5Gb patch! Vad har Blizzard gjort egentligen? Innan tog de bara typ 15 minuter för 1Gb!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har samma problem, har laddat patchen sen kl 8 imorse och den är bara på 21% nu. Det går scheisse segt för dom flesta. Detta är dock bara en "förladdning", det går inte att installera den än.

 

Det är säkert sjukt många som sitter och laddar hem den i denna stund.

Så jag kan vänta och ladda ner den? Kommer den att gå snabbare sen eller? Bara undrade. För jag pallar inte ladda ner den 2 dagar i sträck bara för en 0.5Gb patch! Vad har Blizzard gjort egentligen? Innan tog de bara typ 15 minuter för 1Gb!

 

Du laddar bara ner patchen i förväg. Så att blizzards servrar inte rasar samman när alla miljoner spelare ska ladda ner samtidigt när patchdagen kommer.

Patchen beräknas inte komma inom 2 veckor iaf. Du hinner få ner det mesta innan dess, annars får du ner resten på patchdagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har samma problem, har laddat patchen sen kl 8 imorse och den är bara på 21% nu. Det går scheisse segt för dom flesta. Detta är dock bara en "förladdning", det går inte att installera den än.

 

Det är säkert sjukt många som sitter och laddar hem den i denna stund.

Så jag kan vänta och ladda ner den? Kommer den att gå snabbare sen eller? Bara undrade. För jag pallar inte ladda ner den 2 dagar i sträck bara för en 0.5Gb patch! Vad har Blizzard gjort egentligen? Innan tog de bara typ 15 minuter för 1Gb!

 

Du laddar bara ner patchen i förväg. Så att blizzards servrar inte rasar samman när alla miljoner spelare ska ladda ner samtidigt när patchdagen kommer.

Patchen beräknas inte komma inom 2 veckor iaf. Du hinner få ner det mesta innan dess, annars får du ner resten på patchdagen.

 

Så det kommer att gå snabbare på patchdagen? Vill bara vara säker.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...