pollenallergi Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 :rolleyes: Genom tiderna? Det är ju lättt Tloz: alttp som är bäst genom tiderna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag säger väl med TLOZ:ALTTP sen alla de andra zelda spelen är värsta zelda Galningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 mitt e nog: starwars rebel strike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Gillar alla zelda + super mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isaac Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 zelda till super nintendo och golden sun 1&2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Lätt Star Fox aventure. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag glömde double dragon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 FF:CC eller möjligen sf:adventures mest gillar jag det senaste ff:cc spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 FF:CC elle mario spelen till SNES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag tror att mina e golden sun 1 och golden sun:the lost age! Och massa med andra förståss :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag gillar många väldigt många spel men genom tiderna för mig är nog. 1. Final Fantasy IX till Play Station one. 2. The Legend Of Zelda A Link To The Past till Super Nintendo. 3. Golden Sun till Game Box Advance. Men jag hejar ändå på GameCube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg