Raptomex Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Skrivet 16 Mars 2009 Älskar den :P Hursomehelst så är ju denna bättre :P Vacker å (?), som sagornas fe men oberäknelig de e du med, jag har en önskan, en önskan jag har, en fråga som kräver ett svar... -Tingeling tingeling, betyder jag ingenting, och jag ber dig älskling å lägg av med ditt slingeling.. Tingeling tingeling, du lyser upp Norrköping, oh å mitt hjärta sa pling när du öppnade din springeling.. Helt underbar text. :P Citera
prophet Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 BWAHAHAHAAA, detta har jag missat jue.... Citera
Xade Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Bara jag som tyckte det bara var löjligt? Detta är inte kul, man ska få driva med andra länder men detta känns så gammalt :S Citera
360Xbox Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Bara jag som tyckte det bara var löjligt? Detta är inte kul, man ska få driva med andra länder men detta känns så gammalt :SSåg i aftonbladet igår att några ryska politiker vart as sura av det här. Citera
Raptomex Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Bara jag som tyckte det bara var löjligt? Detta är inte kul, man ska få driva med andra länder men detta känns så gammalt :SVadå gammalt? :PVarför känner du så? Citera
fishmaster Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Skrivet 18 Mars 2009 Ryssar gnäller alltid på skämt. Låten äger för övrigt Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.