slapparen Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P ... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens. Det var La Voix som vann. Börjar ju bli gammal och tappar minnet :D Men hon kom tvåa eller trea. Hon kom typ 5:a Nej hon kom 2:a(oturligt nog)en sak fattar jag inte VEM FAAN RÖSTADE PÅ HENNE?!!!En gammal kärring som gökar med mikrofåner och som tvättar håret en gång om året för att det kliar!Jag menar VAD I h*lvete?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P ... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens. Det var La Voix som vann. Börjar ju bli gammal och tappar minnet :D Men hon kom tvåa eller trea. Hon kom typ 5:a Nej hon kom 2:a(oturligt nog)en sak fattar jag inte VEM FAAN RÖSTADE PÅ HENNE?!!!En gammal kärring som gökar med mikrofåner och som tvättar håret en gång om året för att det kliar!Jag menar VAD I h*lvete?! För... Folk tycker, hon är bra? :huh: Redigerat 20 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Hennes sång är ju ett bättre skämt än detta :P ... Någon som vet varför hon vann egentligen? Det kan ju inte har vart någon som direkt röstade på henne. För så tondöva är väl inte svenskar? Till och med han som skriker "Since you been gone" i duschen på Lotto reklamen sjunger ju bättre... Lol, hon vann inte ens. Det var La Voix som vann. Börjar ju bli gammal och tappar minnet :D Men hon kom tvåa eller trea. Hon kom typ 5:a Nej hon kom 2:a(oturligt nog)en sak fattar jag inte VEM FAAN RÖSTADE PÅ HENNE?!!!En gammal kärring som gökar med mikrofåner och som tvättar håret en gång om året för att det kliar!Jag menar VAD I h*lvete?! För... Folk tycker, hon är bra? :huh: Tondöva? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.