Hoppa till innehåll

Problem Med En Kille

Rekommendera inlägg

Låter jävligt mycket som gick i min parallell klass för 4 år sen. Går på särskola nu. Men han var inte elak mot mig han var bara efterhängsen och allmänt irriterande. Förresten blottade han sig publikt på bussen ibland. Orkade inte med han så jag konstaterade hans problem för honom han slog till mig en gång då, inget farligt varit med om värre, läran hoppade på han (inte bokstavligt talat). Sen blev han skitsur på mig. Jag är faktiskt glad för det. Skulle inte stå ut att vara schysst mycket längre. Mår inte så bra dock när jag tänker på det, aningen själviskt. Men han gillar särskolan sa lärana.

Lättaste sättet att bli av med irriterand personer är att vända systemet mot dem. Provocera honom så han gör något han inte får och sedan skvallra. Bästa sättet jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

1 . Du kan alltid byta skola.

2. Ge jäven vad han tigger ><

Låter inte bra. Ifall du slår honom blir du på hoppad av lärana. Och folk i allmänhet gillar inte folk som slåss.

Bara konfrontera honom. Fråga vad f*n hans problem är, se skit aggresiv ut, och ifall ähan säger något som "du är ful" säg att han ska passa sig jävligt noga. Ifall han säger något när du går där ifrån ska du ge honom ett slag på tjäften. Inte hårt bara visa honom att han är lätta att komma åt. Sen så säger du att nästa gång är det där 10 gånger starkare (behöver inte vara tio gånger, anpassa det till hur stark du är)

Så skulle jag behandla situasionen. Sen får han välja själv ifall han tänker sluta eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...