Gäst Eminem4Life Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 (redigerat) Vårat Skol Bibliotek :) Där Brukar vi stå och vänta på bussen Dom har nu byggt Busskurer där också Samma som Andra X) Där Bor jag :) Bollebygd xD Min Skola <_< Våran Fina Kommun Våran Egna Bollebygds Låt :) http://www.bollebygdsif.se/Tones/BIF.mp3 Där har ni alla Bilderna :) Sorry dom kom lite i o ordning Redigerat 28 September 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 http://www.hitta.se/gatubild/?gvX=6166943&...927&gvH=259 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 Vi har fullt med jävla ombyggnationer nu. Ska ta kort imorgon, dåladar jag upp dem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 7 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2009 (redigerat) FEST W00T! Nordhemskolan<3 I gbg! Det är faktiskt en as ''ball'' skola! Redigerat 7 Oktober 2009 av PouyaShirin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Vi har fullt med jävla ombyggnationer nu. Ska ta kort imorgon, dåladar jag upp dem här.Shit, glömde mobilen xD! men jag tar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 FEST W00T! Nordhemskolan<3 I gbg! Det är faktiskt en as ''ball'' skola! Ohfyhelvete! Fan vilken clean och nice skola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 http://norran.se/multimedia/dynamic/00111/s_rb_le_111697b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 FEST W00T! Nordhemskolan<3 I gbg! Det är faktiskt en as ''ball'' skola! Ohfyhelvete! Fan vilken clean och nice skola! Haha , ja vet ^^ Där har dom massor av konsärer på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Nordhemskolan<3 I gbg! Det är faktiskt en as ''ball'' skola! Lol, Nordhemsskolan är bland de sämsta skolorna i Göteborg. Skall även vara väldigt kriminellt där har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Nordhemskolan<3 I gbg! Det är faktiskt en as ''ball'' skola! Lol, Nordhemsskolan är bland de sämsta skolorna i Göteborg. Skall även vara väldigt kriminellt där har jag hört. SÄMSTA? KRIMINELLT? Lol så var det för några år sen.... Ja, du har hört det men det kan inte vara sant om dom andra säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Haha det är roligt med alla rykten om olika skolor. Skolan jag gick på hade bland annat de största problemen i Stockholms Kommun, cirka 80 ungdommar från den skolan utförde bråk och slagsmål mot Sveriges största grundskola Eriksdalsskolan. En dansare i den skolan blev uthängd ur ett fönster av massor för att han gick i dansklassen. I min skola så fanns Kungliga balettskolan och den har högprofil för det. Jag gick där för ett år sen, och jag kan säga en sak, det tidningen skrev osv är inget och lita på, det hände för kanske 10 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Haha det är roligt med alla rykten om olika skolor. Skolan jag gick på hade bland annat de största problemen i Stockholms Kommun, cirka 80 ungdommar från den skolan utförde bråk och slagsmål mot Sveriges största grundskola Eriksdalsskolan. En dansare i den skolan blev uthängd ur ett fönster av massor för att han gick i dansklassen. I min skola så fanns Kungliga balettskolan och den har högprofil för det. Jag gick där för ett år sen, och jag kan säga en sak, det tidningen skrev osv är inget och lita på, det hände för kanske 10 år sen. Haha , roligt med den dansaren^^ Men faktiskt så var det kriminellt när jag var 9 år.... Men nu är det lugnt och aldrig mer bråk ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.