Easton Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 Hejsan! Undrar vart man kan köpa headset/hörlurar medsladd till PS3. Länka gärna! (kanske fel forum, men vill ha svar så snabbt som möjligt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Är du ute efter något speciellt pris? Jag själv köpte mitt för 129 kr, bra ljud och mikrofon. Har för mig att det var ett Logitech Headset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Är du ute efter något speciellt pris? Jag själv köpte mitt för 129 kr, bra ljud och mikrofon. Har för mig att det var ett Logitech Headset. Gärna så lågt pris som möjligt! Har ditt sladd? Och vart kan man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.