360Xbox Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) På fredag släpps ju Grand theft auto chinatown wars, grymt coolt spel till ds. Väldigt bra grafik osv. Kommer nån köpa de? Jag kommer nog det nästa månad. Redigerat 17 Mars 2009 av 360Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 så bra grafik är det inte. Men jag har spelet och jag tycker det äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 så bra grafik är det inte. Men jag har spelet och jag tycker det äger. Grafiken är väll bra för att vara på en ds? Ot, själv tycker jag spelet ser fett kul ut men jag har ingen ds. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 för att vara på ds tycker jag att grafiken är bra, men det kunde ha varit bättre ändå fast det är på ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 för att vara på ds tycker jag att grafiken är bra, men det kunde ha varit bättre ändå fast det är på ds.Det där är gränsen på ds grafiken.Vet du nått som är snyggare? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Det kanske är gränsen, men jag själv tycker många spel ser snyggare ut till exempel Final fantasy spelen till ds.' Dessutom när man sitter och spelar själv ser det inte lika bra ut som på videon :P Redigerat 24 Mars 2009 av EmoNerdChild Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Det kanske är gränsen, men jag själv tycker många spel ser snyggare ut till exempel Final fantasy spelen till ds.' Dessutom när man sitter och spelar själv ser det inte lika bra ut som på videon :P Men är spelet kul?Ska kanske köpa de :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Ja det är skit kul :D det är typ som gta 4 fast med en annan vinkel på kameran. Jag sitter just nu och köper/säljer droger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Har provat, inte mycket att ha enligt mig iaf. Redigerat 25 Mars 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IlyUJessica Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Har det :lol: tycker det e as kul! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Funderat på de, har allt för många gta spel :mellow: Har på psp som jag tröttnat, tänker inte punga ut 500 för detta. Och whina inte att den kostar 499 eller vafan de gör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 ^ Samma som killen ovan. Vill gärna ha det och sånt men köper hellre något annat för 500kr än ett spel till DS'et. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg