D48 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 hejsan asså jjag undrar i windows movie maker vilken kvalite som är den bästa att spara på. är det det som kommer upp flörst med "spara med så bra kvalite för att spela upp på min dator" eller är den ngn annan? jag sparade min video med 68 eller om det va 80 MB men tkr fortfarande inte att kvaliten är så bra som jag vill för att ha den på youtube. :( :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 hejsan asså jjag undrar i windows movie maker vilken kvalite som är den bästa att spara på. är det det som kommer upp flörst med "spara med så bra kvalite för att spela upp på min dator" eller är den ngn annan? jag sparade min video med 68 eller om det va 80 MB men tkr fortfarande inte att kvaliten är så bra som jag vill för att ha den på youtube. :( :angry: Välj "Spara med så bra kvalite för att spela upp på min dator". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 18 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 ók så det är den bästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Nej. OM du har en dålig dator så kan det bli ganska dåligt. Men om du har en bra dator så är det det bästa. Men jag vet inte riktigt vad i datorn som påverkar det. Men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Huh? OM du har en dålig dator så kan det bli ganska dåligt. Men om du har en bra dator så är det det bästa. Men jag vet inte riktigt vad i datorn som påverkar det. Men så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.