Gäst Daniz Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Hej, nu är det så att mitt Norton AV har 20 dagar kvar, sedan måste man betala för ett år till. Jag undrar om det är värt pengarna, eller går det lika bra med t.ex. AVG gratis? Tack på förhand! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Hej, nu är det så att mitt Norton AV har 20 dagar kvar, sedan måste man betala för ett år till. Jag undrar om det är värt pengarna, eller går det lika bra med t.ex. AVG gratis? Tack på förhand! ;) Om du inte ska betala för norton så ska du inte ladda ner avg. Du Kan ladda ner Avast anti virus det är gratis. men sen så kan du ju ladda hem andra anti virus program olagligt fast det får man inte prata om här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Hej, nu är det så att mitt Norton AV har 20 dagar kvar, sedan måste man betala för ett år till. Jag undrar om det är värt pengarna, eller går det lika bra med t.ex. AVG gratis? Tack på förhand! ;) Om du inte ska betala för norton så ska du inte ladda ner avg. Du Kan ladda ner Avast anti virus det är gratis. men sen så kan du ju ladda hem andra anti virus program olagligt fast det får man inte prata om här. Ok tack för tipset :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 AVG Free är jättebra, när jag hade Norton så startade den om min dator och tvingade mig att radera en massa saker. Det var inga virus, bara en massa "varningar". Skaffa AVG Free. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Köp inte Norton!!!!! Om du vill köpa så köp nod32 eller avg full versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 AVG Free är jättebra, när jag hade Norton så startade den om min dator och tvingade mig att radera en massa saker. Det var inga virus, bara en massa "varningar". Skaffa AVG Free.Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 ner med norton! upp med... upp med... det som ska upp kan ni ta och skita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 ner med norton! upp med... upp med... det som ska upp kan ni ta och skita i. dummaste inlägget jag läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 AVG är kanon tkr jag! Så satsa på AVG istället för Norton som bara kostar massa onödiga pengar ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 ner med norton! upp med... upp med... det som ska upp kan ni ta och skita i. dummaste inlägget jag läst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Man behöver inga anti-virus, om man vet vad man gör :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Skaffa Nod32 eller AVG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.