Median Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 (redigerat) Lås tråden. Redigerat 20 Mars 2009 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Körde med släkten när jag var typ 7 bast, rätt säker att det bara var mamma som flyttade glaset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Japp i grundskolan med ett par kompisar som drog ovanligt hårt i glaset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 jag spelade det men min syrra och hennes kompisar förkläd som en spågumma eller vadman nu ska kalla det skrämde livet ur dem det var en hallowen fets för min syrra och hennes kompisar dem visste inte att jag var hemma det var väldigt kul tills en av dem började gråta. då känner man sig som ett riktigt arsle. men jag bjöd dem på glas sen och då blev dem glada. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 (redigerat) Någon som TROR att dom kommit kontakt med några andar? Och då menar jag inte folk som drar i glaset :P Redigerat 19 Mars 2009 av Median Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Någon som TROR att dom kommit kontakt med några andar? Och då menar jag inte folk som drar i glaset :P sa du inte i första inläget att det här inte skulle bli en sån där typ av tråd? eller har jag fel? ontopic nej jag tror inte på andar/spöken osv osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Någon som TROR att dom kommit kontakt med några andar? Och då menar jag inte folk som drar i glaset :P sa du inte i första inläget att det här inte skulle bli en sån där typ av tråd? eller har jag fel? ontopic nej jag tror inte på andar/spöken osv osv. ... Jag frågade inte vilka som tror, jag frågade om dom trodde hade kommit kontakt med någon ande med hjälp av Ouija. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Då låser jag då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg