Poesi Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Nej, men jag vill vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 (redigerat) JAg har lagt till fler pokemon nu. Redigerat 21 Mars 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Hej alla jag vet att jag försökte göra detta spel innan. Men nu har jag mer kunskap om detta. Jo det kommer att vara med strider osv... Spelet görs av programmet Game maker. Ni kan försöka komma på nya eevee utevcklingar. Som jag kanske kan ha med. Det kommer att vara med Fake-pokemon. Alltså pokemon som är blandade med varandra. Om du vill göra några fake pokemon så posta dom här. ---> Posta dom här Team Dim Steel Medlemmar. Leader: Boss 1: Famel (Pokemon Dim steel grunt): World Map: Vad du kan hjälpa till med. 1. Göra pokemon sprites (Posta dom här) 2. Göra sprites till team Dim Steel (Teamet dräkterna ska vara gråa och svarta) 3. Försöka hitta bra musik till spelet. Skicka länken till musik. Får dock inte vara sånger. 4. Göra koder som kan vara användbara till spelet. Just nu finns det inte några buggar. Och jag ska påbörja demo 1 så fort jag har tid. Vilket jag faktiskt kommer att ha mycket av. Story: Pokemon: Klicka på bilden för att se dom. Är inte mina där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Jo dina är med. Varför? Redigerat 22 Mars 2009 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Jo dina är med. Varför? Vadå varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Är det här istället för Metal? Ja eftersom att kuddmannen aldrig jobbar med spelet så tänkte jag starta ett. Assååå nu blir ja faan sur!!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Är det här istället för Metal? Ja eftersom att kuddmannen aldrig jobbar med spelet så tänkte jag starta ett. Assååå nu blir ja faan sur!!! <_< Förlåt. Men jag trodde att du inte jobbade med spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Joraa ;) Det går framåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 Joraa ;) Det går framåt Du istället för Game maker använd RPG Maker xP. Skit Bra program att göra pokemon spel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 gillar game maker bättre (mer valfritt) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 gillar game maker bättre (mer valfritt) Ok. Gör som du vill :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2009 När kommer första demot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg