SvenskaSpel Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 hur mång spel har du varvat? jag har varvat: cod4 2 gånger på verternan bfbc hard bioshock hard halo3 ledendary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 (redigerat) CoD4 på veteran (GORILLA hjälpte mig lite (mycket)) BF:BC på normal tror jag. Bioshock på easy eller normal (GORILLA hjälpte mig här också) Halo 3 på legendary. (jag och gorilla körde coop) Gears of War 2 på normal. Redigerat 20 Mars 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 GH2: Hard GH3: Hard och Expert GH: WT: EXpert Project Gottham Racing: vet inte NFS Carbon: vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 BARA till 360: Guitar Hero III: Expert Braid: Default Halo 3: Legendary The Darkness: Hard Guitar Hero: Aerosmith: Expert Far Cry 2: Easy Guitar Hero II: Expert Eternal Sonata: Default Overlord: Legendary (omg apsvårt!) Fallout 3: Normal Stranglehold: Hard Mirror's Edge: Hard Prey: Cherokee Undertow: Normal Fable II: Default Call of Duty 4: Veteran + MHC Dead Space: Impossible LEGO Batman: Default Duke Nukem 3D: Piece of Cake The Orange Box: Normal Lost Odyssey: Default Tomb Raider: Anniversary: Hard BC:Rearmed: Normal Oblivion: typ Normal Hitman: Blood Money: Professional Blue Dragon: Impossible Cloning Clyde: Default GTA IV: Default Quake 4: Private Crackdown: Default Just Cause: Default BioShock: Hard Condemned: Easy Assassin's Creed: Default Perfect Dark Zero: Agent LEGO Star Wars II: Default Gears of War: Hardcore Dead Rising: Default Mass Effect: Insanity Castlevania: SOTN: Default Saints Row: Default Call Of Duty 3: Veteran Call of Duty 2: Veteran Quake 2: Easy Tomb Raider:Legend: Hard Kameo: Default *puh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2009 Fallout 3, Call of duty 4 & World at War. Bioshock, F.E.A.R 2 och S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl är de enda jag kan tänka på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 23 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2009 Halo 3 på legendary (själv) Naruto the broken bond på Jonin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 varvade RE5 på Veteran igår. Kör på proffesional nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 30 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2009 cod4-5 adda gt fonkypalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 8 April 2009 Rapport Dela Skrivet 8 April 2009 Tog Halo 3 co-op på legendary med en vän nyligen. GH: Aerosmith på hard är oxå färsk varvat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 April 2009 Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 Ninja Gaiden 2 på Medium borde räknas som expert :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 9 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2009 ....far cry 2 normal halo 3 legendery (Med Katt /mest med hans lille bror men hans bror var så dålig att han fick offra sig för att jag skulle överleva). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Ninja Gaiden 2 Turok Blacksite The Orange Box PGR 4 Devil May Cry 4 NFS: Undercover Fable 2 Lego Star Wars Mass Effect Star Wars: Force Unleashed Legendary Lost Odyssey Crash of the Titans Call of Duty 4 Halo 3 Halo Wars The Elder Scrolls IV: Oblivion Call of Duty: WaW Resi 5 Fallout 3 GoW Gow2 Bioshock Army of Two Battlefield: Bad company Crackdown Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.