Sandflygaren Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 Finns det någon som vet var man kan få tag på låtarna o THP8, låtlistan där är ju urskön, men låtarna är riktigt svåra att hitta. Någon som vet nått ställe där man kan få tag i dom? Citera
ChipZ Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 (redigerat) Finns det någon som vet var man kan få tag på låtarna o THP8, låtlistan där är ju urskön, men låtarna är riktigt svåra att hitta. Någon som vet nått ställe där man kan få tag i dom? menar du namnen på låtarna lr nerladdning annars är listan http://skateboard.about.com/od/games/a/THP8MusicList.htm Redigerat 22 Mars 2009 av ChipZ Citera
Sandflygaren Skrivet 22 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 22 Mars 2009 Nedladdning, får inte tag på dom. Citera
Gäst Darkshiver Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 Tjaa, pröva med att leta torrents på TPB. Limewire kan också funka, men väldigt virusladdat är LW. Citera
ChipZ Skrivet 22 Mars 2009 Rapport Skrivet 22 Mars 2009 kanske finns i spelets installationsfiler låtarna leta omkring lite Citera
Sandflygaren Skrivet 23 Mars 2009 Författare Rapport Skrivet 23 Mars 2009 Limewire funkar utmärkt för mig, inga virus. Jag har en Mac, förmodligen därför. Jag hittade en converter som fungerade med Macintosh och så finns några av dom på LW. Tack för hjälpen ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.