Imagine Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Hur sparar jag en bild som jag gjort i photoshop som JPEG-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Shift+ctrl+S > Format > JPEG inte så krångligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 eller .jpg, spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Men jag kan bara spara det som *.pds-fil. Har samma problem Redigerat 24 Mars 2009 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Men jag kan bara spara det som *.pds-fil. Har samma problem Tar du save for web när du sparar då? (alt+shift+ctrl+S) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Hur svårt kan det vara :p? http://img16.imageshack.us/img16/5870/31727527.jpg Redigerat 24 Mars 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Hur tar man en bild så att jag kan visa hur det ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Men jag kan bara spara det som *.pds-fil. Har samma problem Tar du save for web när du sparar då? (alt+shift+ctrl+S) Det funkade! Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 kan någon länka vart jag kan ladda ner photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 kan någon länka vart jag kan ladda ner photoshop?Finns en gratis trial Adobes download sajtMan måste köpa hela programmet, allt annat är olagligt. Sen fins det ju gratis allternativet Gimp saknar några mer avancerade funktioner men har grunderna och endel som Photoshop inte har. De är rättså lika ifall man inte går in i detaljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.