KingOni Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång. hur har du fått dom pengarna då? födelsedagspresent? hjälpt mamma städa? du kan ju sluta gnälla, vi (eller rättare sagt, dom) försöker ge honom tips om vad han ska göra, annars kan du ju komma på något bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 eh va f*n! det spelar väl ingen roll hur gammal man är eller?kärlek som kärlek. bjud henne på restaurang eller något. Med vadå, sin veckopeng? Du det finns såna som tjänar egna pengar och inte får j*vla veckopeng hela tiden.Jag har typ 1000kr och jag har varken fått månandspeng eller veckopeng.Så onödig kommentar.Tänk efter innan du skickar nästa gång. hur har du fått dom pengarna då? födelsedagspresent? hjälpt mamma städa? du kan ju sluta gnälla, vi (eller rättare sagt, dom) försöker ge honom tips om vad han ska göra, annars kan du ju komma på något bättre själv... 1. Nepp inte Födelsedagspresent. 2. Ja 3. Rage :o 4. Jag bara svarade på den korkade kommentaren -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darkone Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 1. Nepp inte Födelsedagspresent. 2. Ja 3. Rage :o 4. Jag bara svarade på den korkade kommentaren -.-' Nästan ett helt år innan du svarade. Vadan detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2010 Mysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 MysaAtt du tål fysisk kontakt med en homosapien förvånar mig, friday. Jag vettefan egentligen, enligt mig så räcker det om du kommer med en bonaqua silver och rosor, kanske en liten björn du snodde från lillebrorsan.. Det handlar inte om att slösa mest pengar på vad, gäller bara att du visar stort intresse till tjejen så har du en lyckad yani "dejt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Gott folk, veckopengssystemet lär barnen i dagens samhälle att köra på impulsköp så fort dem lägger vantarna på pengarna. Bättre att föräldrarna lär barnen att spara sina pengar dem får, ge dem lite då och då till rätt syfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Gott folk, veckopengssystemet lär barnen i dagens samhälle att köra på impulsköp så fort dem lägger vantarna på pengarna. Bättre att föräldrarna lär barnen att spara sina pengar dem får, ge dem lite då och då till rätt syfte. :o Sant, men tror nog en tråd från 2009 har fått svar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 :o Sant, men tror nog en tråd från 2009 har fått svar ;)Undrar hur det gick för grabben. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bete dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bete dig.Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Bete dig.Vad menar du? Ja va fan Dirtman! Helvete säger ja ju! Bete dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 (redigerat) Bete dig.Vad menar du? Sköt dig. Var dig själv typ. Var inte menat till dig om du trodde det.. o; Redigerat 16 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.