Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 tja,tänkte att jag skulle lira några av dom gamla spelen jag har och valet föll på STCC.Installationen gick fint men när jag skulle ladda spelet så kom ett fel meddelande där det stod "noerrorcode.see log for more info"och så var jag tillbaka på huvud menyn. någon som vet vad felet kan vara?jag vet inte vilken log dom menar. men jag har en ganska stark misstanke om att det är vista som spökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 STCC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Swedish Touring Car Championship ett rally spel. just ja glömda att nämna,spelet är från 1999 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) STCC? Lol,vet du inte vad STCC är? :P http://www.stcc.se/ OnT: Så vet jag inte vad felet är. *Thug4Life det är ett Banrace spel inte rally :P Redigerat 24 Mars 2009 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nepp det visste jag inte, jag bryr mig inte ett skit om bilracing tbh. Spelet är inte gammalt heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Nepp det visste jag inte, jag bryr mig inte ett skit om bilracing tbh. Spelet är inte gammalt heller? 10 år tror jag. kanske inte så konstigt att det inte fungerar på vista då <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 gör en manuell installation då? om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.