Poesi Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Kommer stänga av allt elektroniskt utom kyl och frys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Kommer stänga av allt elektroniskt utom kyl och frys.Även telefon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Äsch, trams. Här ska allting stå på som vanligt. Kan väl offra mig och släcka lampan i köket dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Ska köpa en massa bensin och bränna på gården medan all elektronik står på. Nä men jag släcker väll almpor och läser eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 De kmr jag göra, Måste ju se fotboll :)Va, är det fotboll detta år igen på Earth Hour??? Va irriterande. Ja men då får man väl släcka allt ljus då...Men jag kommer inte kolla på TV, fast det är ett program jag vill så gärna se... men man får väl ha en trevlig familjekväll istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Fattar dock inte vad f*n earth hour är bra för, då det förmodligen drar f*n så mkt mer el åt att starta allting efter den där timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Fattar dock inte vad f*n earth hour är bra för, då det förmodligen drar f*n så mkt mer el åt att starta allting efter den där timmen.Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Fattar dock inte vad f*n earth hour är bra för, då det förmodligen drar f*n så mkt mer el åt att starta allting efter den där timmen.Det där är en bevisad osanning. OnT: Nej jag kommer köra på som vanligt här hemma. Jag kommer förhoppningsvis vara död innan något allvarligt händer med vårat klimat, ja så kall är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 (redigerat) Nej jag kommer köra på som vanligt här hemma. Jag kommer förhoppningsvis vara död innan något allvarligt händer med vårat klimat, ja så kall är jag.^This. Redigerat 26 Mars 2011 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Nu har jag släckt, har ni gjort det :D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Hänvisar till mitt tidigare svar och tillägger att detta är helt befängt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 sitter med laptoppen och små kollar på tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.