changingacoun Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Hej allihop nu har jag letat på google i säkert en halvtimme men inte fått svar på min fråga så nu vänder jag mej till er som har ps3. vad ska medfölja när man köper ps3? (skriv ner allt som medföljer varenda sak alltså) Tack för svar på förhand Redigerat 24 Mars 2009 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 (redigerat) Inte dvd'n Redigerat 24 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 24 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 Inte dvd'n tack 360xbox Skulle någon kunna göra mej en tjänst att skriva ner de sakerna som medföljer på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Typ Playstation 3, Scart cabel, DuelShock 3, Eletric cabel.... Nåt sånt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Beror ju på. Alltså på vilket spel, hur många spel du får och så. Men annars får du allt du behöver utom sladd till HD sladd eller nåt sånt tror jag. För jag var tvungen att köpa nån sladd för att koppla in i TVn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 (redigerat) Inte dvd'n tack 360xbox Skulle någon kunna göra mej en tjänst att skriva ner de sakerna som medföljer på engelska -Playstation 3 60 Gb Console (Beroende på vilken man köper)-Wireless Controller (Dual Shock 3) -Scart Cabel -Power Cord -1 Year Warranty -Kabel till laddning av dosan Redigerat 25 Mars 2009 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 25 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 tack så jätte mycke allihop för alla svar och all tid ni lagt ner. End of discussion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Inte dvd'n tack 360xbox Skulle någon kunna göra mej en tjänst att skriva ner de sakerna som medföljer på engelska -Playstation 3 60 Gb Console (Beroende på vilken man köper)-Wireless Controller (Dual Shock 3) -Scart Cabel -Power Cord -1 Year Warranty -Kabel till laddning av dosan 60Gig tillverkas inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Han skrev det eftersom det var det som var med på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2009 Han skrev det eftersom det var det som var med på bilden.Ja,men när han gav det som exempel förmodade jag att han inte visste om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.