Hoppa till innehåll

Low Dps ?

Rekommendera inlägg

Klaga inte jag kommer inte äns över 2k.. fast min gear är lite sämre dock men ändå!(och min dator laggar sönder på 25manna och näst intill på 10manna) >.<

Ett tips är att byta specc efter patchen kommer. Den kommer ju rätt snart ändå och då kommer mycket vara anorlunda :o

Såhär kommer nog min se ut efter. Men vet inte vad min andra ska vara. Förmodligen kommer det bli Destro fullt eller demo/destro.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sök efter den bästa warlock speccen som finns atm och gå efter den, din dps kommer nog gå upp en del. För du har helt okej gear.

Har kollat upp det , det är den som jag har eller Haunt/ruin vilket jag inte gillar

Men kommer inte affi nerfas i patchen ? har för mig det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sök efter den bästa warlock speccen som finns atm och gå efter den, din dps kommer nog gå upp en del. För du har helt okej gear.

Har kollat upp det , det är den som jag har eller Haunt/ruin vilket jag inte gillar

Men kommer inte affi nerfas i patchen ? har för mig det

Ehm nej, gå 0/41/30 och skaffa mer hit, 352 är cap Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo som Hivee sa, du har alldeles för låg hit, är inte så inne på w-locks men är inte den speccen mera för instantdamage attacker? Och den speccen använder inte någon av våra warlocks, båda kör med Haunt och gör över 4k DPS overall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mjo som Hivee sa, du har alldeles för låg hit, är inte så inne på w-locks men är inte den speccen mera för instantdamage attacker? Och den speccen använder inte någon av våra warlocks, båda kör med Haunt och gör över 4k DPS overall.

Jo du, men våra locks kör med 0/41/30 och gör 5k dps overall, typ 50% är incinerate, sen lite annat skit
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo du, men våra locks kör med 0/41/30 och gör 5k dps overall, typ 50% är incinerate, sen lite annat skit

Kan mycket väl vara så, men detta är ingen kraftmätning mellan olika guilder :) men ja jag tycker att du ska byta ut en del sockets, och sen gå VH HC varje dag för den trinketen från sista bossen hjälper mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Daniz

För att få bra dps måste du först av allt inte vara noob :) Du fixar det genom att använda trinkets/coldowns genast när de kmr upp och inte slacka. Var vaken och följ din rotation perfekt etc.

För stats så finns det säkert nån spreadsheet på EJ eller liknande sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...