JosJuice Skrivet 26 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2009 http://ds.ign.com/articles/966/966163p1.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 f*n va nice ska lät köpa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Kanske ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Ser inte så kul ut , typ som windwaker fast med tåg ..... fantasilöst <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikon Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 spacebannana testa det i alla fall kanske e kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 Varför åker han tåg? lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jag tycker att det är kul med lite omväxling så slippe man den gammla tråkiga båten. Men nu får man inte lika stor frihet att köra hur man vill. Nu måste man åla på spår hela tiden men jag ska LÄTT KÖPA DET!! Jag har alla 3D zelda spel som jag känner till i alla fall(Ocarina of time-Majoras mask-twilight princess-Wind waker-phantom hourglass-snart spirit tracks :D ) När släpper dom det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag tycker att det är kul med lite omväxling så slippe man den gammla tråkiga båten. Men nu får man inte lika stor frihet att köra hur man vill. Nu måste man åla på spår hela tiden men jag ska LÄTT KÖPA DET!! Jag har alla 3D zelda spel som jag känner till i alla fall(Ocarina of time-Majoras mask-twilight princess-Wind waker-phantom hourglass-snart spirit tracks :D ) När släpper dom det??? Stog 25 mars 2009 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PandaN Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Nytt zelda spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag tycker tåggrejen förstör lite. TÅG? I Zelda? C'mooooooon. Vad sägs om en häst istället som i de andra spelen? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 24 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2009 Jag tycker tåggrejen förstör lite. TÅG? I Zelda? C'mooooooon. Vad sägs om en häst istället som i de andra spelen? :o Eller inget jävla färdmedel över huvud taget, som i det bästa Zelda-spelet. (A Link to the Past) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 27 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2009 My zelda heart tells me to buy this game even if link travels by train......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg